Asociatia este condusa, intre adunarile generale, de comitetul executiv in frunte cu presedintele. Administratorul este angajat si executa ceea ce hotaraste comitetul si presedintele. Comitetul se intruneste in sedinte lunar. Adunarea generala se convoaca cel putin odata pe an. In cadrul sedintelor de comitet se analizeaza activitatea din asociatie lunar, a administratorului, casierului, presedintelui, etc. In cadrul adunarii generale se analizeaza activitatea administratorului, presedintelui, comitetului si chiar activitatea proprietarilor in cadrul asociatiei. Deci sunt o serie de organe de control inclusiv comisia de cenzori. Adresati-va fiecaruia cu probleme concrete si sigur primiti raspuns. La adunarea generala schimbati orice nu va convine cu majoritate de voturi. Aveti dreptu sa declansati o verificate, o expertiza financiar-contabila la asociatie.
Legea 230/2003 : Art. 55. - Consiliile locale, cu sprijinul aparatului propriu al consiliilor judeţene, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, exercită controlul asupra activităţii financiar-contabile din cadrul asociaţiilor de proprietari, din oficiu ori la solicitarea unuia sau mai multor membri ai asociaţiei de proprietari.
Normele de aplicare a legii: Art. 59. -
(2) Asociaţia de proprietari sau orice proprietar din condominiu poate contracta, în nume propriu, lucrări de expertiză tehnică şi/sau contabilă cu o persoană fizică sau juridică care are calitatea de a efectua expertize, conform legislaţiei privind organizarea activităţii de expertiză tehnică şi contabilă, judiciară şi extrajudiciară.
Asadar aveti multe posibilitati si mai multe "organe de control".
Bafta!