PROGRAM ADMINISTRATOR
LUNI - VINERI 9.00 – 11.00
Verifică lifturile, terasele, curăţenia, subsolul, instalatiile electrice şi sanitare, apometrele, etc. Întocmeşte documente la sediul asociaţiei pentru proprietari, bancă, furnizori, agenţi economici, DGFP, ITM, CASS, etc. Verifică lucrările de reparaţii.
LUNI si MIERCURI 17.00 – 19.00 SÂMBĂTĂ 9.00 – 11.00
Este prezent la încasări. Dă informaţii şi explicaţii. Înregistrează consumul de apă. Preia propunerile şi rezolvă sesizările venite de la proprietari.
Administratorul, în afara acestui program, procură materiale de reparaţii, curăţenie, participă la recepţia lucrărilor, caută soluţii, firme, preţuri, etc.
Intervine la avarii şi alte solicitări urgente ale proprietarilor şi agenţilor economici la orice oră şi în orice zi.
Rugăm membrii asociaţiei să semnaleze orice problemă la sediu asociaţiei. În afara programului apelaţi administratorul la 0721291252 sau 0742920192.
Aşteptam propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii de administrare a asociaţiei.