Buna seara si multumim pentru aprecieri.
- Deocamdata nu avem locuri de parcare in administrarea asociatiei dar este posibil sa avem in cateva luni. Spun asta pentru ca am inaintat o documentatie la primarie la inceputul anului 2015 prin care am solicitat ca spatiul din curtea interioara si cel din demislolul circulabil sa fie dat in administrarea asociatiei pentru amenajarea a aproximativ 70 locuri de parcare. Costul amenajarii este de aproximativ 500 lei / loc.
In vara anului 2014 am anuntat proprietarii interesati de locuri de parcare sa se inscrie cu datele pe un tabel la asociatie. Pana la sfarsitul anului 2014 au solicitat locuri de parcare peste 80 de proprietari.
Astazi am informatia, inca neoficial, ca primaria (consiliul municipal) ar fi aprobat solicitarea noastra cu unele modificari. Probabil in urmatoarele 30 de zile vom primi decizia in mod oficial.
- Acum in curtea interioara si in demisol intra cine vrea si parcheaza unde vrea.
- De pe balcon puteti iesi pe terasa care acopera spatiile comerciale de sub apartamentul dumneavoastra dar aceaste terase (ca toate celelalte) sunt terase NECIRCULABILE din constructie. Asta inseamna ca nu avem voie sa circulam pe ele, ca nu rezista la presiuni s.a.m.d. Dar sigur ca mai sunt vecini ce-si pun acolo ghivecele de flori, mai circula pe terase si asa se degradeaza mult mai repede. De aceea am fost nevoiti sa facem acum cateva zile lucrari de hidroizolatie a terasei de dinspre RC-Star si ne-a costat aproximativ 6000 lei (60 mil lei vechi).
Cat priveste amenajarea tip gradina, spatiu verde... mai sunt si alti proprietari ce au asemenea solicitari dar, deocamdata, nu am reusit sa gasim o solutie acceptabila de majoritatea. Problema ramane in discutie si poate o vom materializa daca gasim solutia cea ,ai buna.
Daca renovati apartamentul, va rog sa anuntati la asociatie, apoi vecinii, sa supravegheati lucratorii, sa folositi cu grija liftul, sa faceti curat pe hol si scari daca raman resturi de materiale...
Daca faceti cumva modificari constructive (pereti, instaltii), luati legatura cu administratorul, cu presedintele care va pot indruma daca trebuie sau nu autorizatii, avize, aprobari...
Cat priveste programul de lucru, aveti avantajul ca sunteti la primul etaj. Acum sub apartamentul dv este un spatiu comercial nefolosit si nu deranjati pe nimeni. Dar discutati totusi si scuzati-va fata de vecinii de pe palier pentru eventualul disconfort.
Va astept pe la asociatie. De regula sunt acolo dimineata intre 9 si 11 de luni pana vineri.
O seara buna si sa stapaniti sanatosi apartamentul!
A. T.