Civic Iasi


 
AcasaAcasa  PortalPortal  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Ultimele subiecte
» liste plata iunie 2017
Ieri la 17:49 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata iulie 2017
Vin 21 Iul 2017 - 11:09 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata mai 2017
Lun 19 Iun 2017 - 9:56 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata aprilie 2017
Lun 22 Mai 2017 - 18:04 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata martie 2017
Vin 21 Apr 2017 - 10:35 Scris de ciubotaru savasta

» Vand apartament
Dum 2 Apr 2017 - 13:55 Scris de Toto

» Lista de plata februarie 2017
Mier 29 Mar 2017 - 15:20 Scris de Toto

» Furnizarea apei potabile va fi întreruptă pe străzile G.Ureche și A.Panu (parțial)
Lun 13 Mar 2017 - 10:03 Scris de Toto

» Caut sa cumpar apartament in zona
Mier 1 Mar 2017 - 17:29 Scris de Bogdanvuza

» Lista de plata ianuarie 2017
Lun 27 Feb 2017 - 11:26 Scris de Toto

» Lista de plata decembrie 2016
Joi 26 Ian 2017 - 8:35 Scris de Toto

» Lista de plata noiembrie 2016
Vin 23 Dec 2016 - 8:56 Scris de Toto

August 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
CalendarCalendar

Distribuiți | 
 

 Autorizatie pentru firmele care administreaza asociatiile de proprietari

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Constantin

avatar

masculin
Numarul mesajelor : 99
Varsta : 54
Localizare : Iasi
Data de inscriere : 27/05/2008

MesajSubiect: Autorizatie pentru firmele care administreaza asociatiile de proprietari   Lun 12 Sept 2011 - 13:28

Autorizatie speciala pentru firmele care administreaza asociatiile de proprietari



Firmele care administreaza asociatii de proprietari vor trebui sa fie autorizate de municipalitate.

Acest lucru se va intimpla daca alesii locali vor aproba un proiect de hotarire propus de Primarie. "Au aparut multe firme care administreaza asociatii si vrem sa stim si noi care sint aceste firme. La un moment dat au aparut anunturi prin scari de bloc prin care se promiteau tot felul de lucruri celor care vin la o firma care ar fi administrat asociatii de proprietari. Am considerat necesar ca trebuie sa reglementam aceasta situatie", a declarat Ciprian Chirita, seful Directiei de Control, din cadrul Primariei.
Conform proiectului, in termen de 30 de zile de la aprobarea acestui regulament, persoanele juridice care presteaza servicii de administrare imobile trebuie sa solicite autorizarea.
Printre conditiile impuse pentru obtinerea autorizatiei se numara existenta a cel putin trei angajati cu atestat de administrator, un casier, un instalator. O alta conditie este legata de existenta unui certificat de management al calitatii ISO 9001.
"Sint conditii ceva mai dure, dar sint in folosul cetateanului. Ce se intimpla daca, de exemplu, la un bloc se sparge o teava pe timpul noptii? Am considerat necesar ca sa fie macar un instalator angajat, care sa poata interveni oricind sint probleme", a adaugat Chirita.

Autorizatia va fi emisa pentru o perioada de trei ani. Proiectul va fi analizat la sedinta Consiliului Local programata pentru data de 15 septembrie.

Sursa : Ziarul de Iasi 12.09.2011
Sus In jos
iapost



Numarul mesajelor : 9
Data de inscriere : 28/09/2011

MesajSubiect: Re: Autorizatie pentru firmele care administreaza asociatiile de proprietari   Mier 28 Sept 2011 - 18:00

da, chiar asa, dl primar vrea sa impuna conditii dure; dar oare stie dansul ca un instalator bun e greu de gasit, si oricum firma de administrare (mai ales cei la inceput de drum) nu si-ar permite sa aiba cel putin 3 angajati, cat vrea dl primar pt ca ar da faliment din 1 - a luna de functionare; dar oare la o avarie de proportii ce poate face 1 singur instalator, angajat al firmei ?
Sus In jos
 
Autorizatie pentru firmele care administreaza asociatiile de proprietari
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Civic Iasi :: Asociatia de proprietari :: Locative-
Mergi direct la: