Civic Iasi


 
AcasaAcasa  PortalPortal  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Ultimele subiecte
» LISTE PLATA APRILIE 2018
Joi 17 Mai 2018 - 14:42 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata martie 2018
Mier 25 Apr 2018 - 17:02 Scris de ciubotaru savasta

» LISTE PLATA FEBRUARIE 2018
Lun 19 Mar 2018 - 15:03 Scris de ciubotaru savasta

» Caut apartament Centru Civic
Mar 6 Mar 2018 - 12:10 Scris de cristina.mocanu86

» liste plata Ianuarie 2018
Mier 21 Feb 2018 - 10:28 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata Decembrie 2017
Mier 17 Ian 2018 - 18:20 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata Noiembrie 2017
Mar 19 Dec 2017 - 9:54 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata Octombrie 2017
Lun 20 Noi 2017 - 18:20 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata Septembrie 2017
Mier 18 Oct 2017 - 17:52 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata august 2017
Lun 18 Sept 2017 - 18:15 Scris de ciubotaru savasta

» liste plata iunie 2017
Lun 21 Aug 2017 - 17:49 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata iulie 2017
Vin 21 Iul 2017 - 11:09 Scris de ciubotaru savasta

Iunie 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
CalendarCalendar

Distribuiți | 
 

 Hotararile ad. generale din 22.03 2009

In jos 
AutorMesaj
Toto
Admin


masculin
Numarul mesajelor : 474
Varsta : 61
Localizare : Iasi
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 09/03/2008

MesajSubiect: Hotararile ad. generale din 22.03 2009   Mar 24 Mar 2009 - 21:56

Adunarea Generală a Asociației de Proprietari A. PANU 21-23, reconvocată în data de 22.03.2009 ,


Hotărăște:

1. Mandatarea Comitetului Executiv să încheie convenții cu Cabinetele de avocați pentru a trece la cheltuielile de întreținere un număr suplimentar de persoane.
2. Majorarea retribuției persoanelor ce întrețin curățenia pe spațiile comune la 200 lei pe fiecare scară lunar.
3. Majorarea celorlalte retribuții (cenzor, administrator, casier, președinte) cu 25%.
4. Continuarea lucrărilor la instalațiile de scurgere a apei menajere și pluviale ca și la instalațiile de alimentare cu apă, între subsol si etajul 1 pe toate scările.
5. Repararea teraselor, acolo unde sunt probleme (casa scărilor și lifturilor).
6. Refacerea instalațiilor de iluminat pe fiecare scară.
7. Închirierea tuturor spațiilor comune disponibile.
8. Verificarea apometrelor din apartamente să se facă cel mai târziu la 6 luni.
9. Aprobă Bugetul de Venituri și Cheltuieli pe 2009, ținând cont de majorările de tarife ale furnizorilor de utilitați, reparațiile și cheltuielile de personal aprobate.
10. Aprobă Proiectul de Statut cu 2 completari facute în adunare, urmând a se face demersurile necesare, de către Comitetul Executiv, în justiție pentru legiferare.
11. Adunarea Generala a ales următorul Comitet Executiv :

Presedinte Asociatie ,
Totolici Adrian

Membri Comitetului Executiv :
Azapcioaiei Aurel
Iacob Margareta
Baban Gheorghe
Mihalache Gheorghe
Budeanu Constantin
Moraru Radu

12. Prelungirea contractului cu dl. Bura Neculai, ca cenzor .

Următoarea adunare generală va avea loc în octombrie – noiembrie 2009 .

Conf. L. 230/2007, privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari:
Art.24(4) Hotărârile adunării generale a asociației de proprietari sunt obligatorii și pentru proprietarii din condominiu care nu au fost prezenți la adunarea generală, precum și pentru proprietarii care nu sunt membri ai asociației de proprietari.
Art. 26. Dacă o hotărâre a adunării generale este contrară legii, statutului sau acordului de asociere a asociației de proprietari ori este de natură să producă daune intereselor proprietarilor, aceștia pot ataca în justiție respectiva hotărâre, în termen de 45 de zile de la adoptarea acesteia. Acționarea în justiție nu întrerupe executarea hotărârii decât în cazul în care instanța dispune suspendarea acesteia.


Presedinte Asociatie , 23.03.2009

Ec. Totolici Adrian

_________________
Cu mici exceptii avem vecini normali!
Sus In jos
http://scala.forumgratuit.ro
Toto
Admin


masculin
Numarul mesajelor : 474
Varsta : 61
Localizare : Iasi
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 09/03/2008

MesajSubiect: Re: Hotararile ad. generale din 22.03 2009   Joi 26 Mar 2009 - 15:44

In adunarea generala s-au adus 2 completari la proiectul de statut:
1. S-a hotarat ca mandatul celor alesi in adunarea generala este de 2 ani. In proiect nu se specifica nimic despre durata mandatului celor alesi.
2. S-a stabilit ca presedintele poate angaja avocat pentru a reprezenta interesele asociatiei in instante. In proiect nu se prevazuse acest lucru.

Proiectul de statut a fost distribuit proprietarilor (care au trecut pe la sediul asociatiei) cu 3 sapatamani inainte de adunarea generala. La adunarea generala din 15 martie (care a fost suspendata conform legii datorita numarului mic de participanti), s-au mai distribuit alte aprox 30 exemplare celor prezenti.

_________________
Cu mici exceptii avem vecini normali!
Sus In jos
http://scala.forumgratuit.ro
 
Hotararile ad. generale din 22.03 2009
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Civic Iasi :: Asociatia de proprietari :: Conducerea asociatiei-
Mergi direct la: