Civic Iasi
Civic Iasi
Civic Iasi
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  
Ultimele subiecte
» Liste plata Septembrie 2022
Proiect statut Icon_minipostedMier 19 Oct 2022 - 13:04 Scris de ciubotaru savasta

» S-a stins domnul Gheorghe MIHALACHI
Proiect statut Icon_minipostedVin 12 Aug 2022 - 13:35 Scris de Toto

» ANUNT trist al asociatiei
Proiect statut Icon_minipostedVin 12 Aug 2022 - 13:31 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata mai 2022
Proiect statut Icon_minipostedMier 22 Iun 2022 - 11:32 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata intretinere Aprilie 2022
Proiect statut Icon_minipostedMar 17 Mai 2022 - 14:07 Scris de ciubotaru savasta

» Liste intretinere Martie 2022
Proiect statut Icon_minipostedMar 17 Mai 2022 - 13:43 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata Februarie 2022
Proiect statut Icon_minipostedVin 18 Mar 2022 - 11:03 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata Ianuarie 2022
Proiect statut Icon_minipostedLun 21 Feb 2022 - 15:54 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata octombrie 2021
Proiect statut Icon_minipostedJoi 18 Noi 2021 - 17:22 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata Septembrie 2021
Proiect statut Icon_minipostedLun 25 Oct 2021 - 12:55 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata august 2021
Proiect statut Icon_minipostedVin 17 Sept 2021 - 20:51 Scris de ciubotaru savasta

» Liste plata Iulie 2021
Proiect statut Icon_minipostedMar 17 Aug 2021 - 12:47 Scris de ciubotaru savasta

Galerie
Proiect statut Empty
Martie 2024
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

 

 Proiect statut

In jos 
AutorMesaj
Toto
Admin



masculin
Numarul mesajelor : 475
Varsta : 67
Localizare : Iasi
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 09/03/2008

Proiect statut Empty
MesajSubiect: Proiect statut   Proiect statut Icon_minipostedJoi 19 Feb 2009 - 9:04

O varianta simplificata, mai generala, care sa dea voie adunarii generale sa se adapteze, rapid la orice schimbare in legislatie , prin hotararile luate . Poate reusim sa o prezentam pe 15 martie in adunarea generala care nu va intruni conditiile..... si sa inmanez atunci vreo 10 exemplare participantilor. Pe 22 cand se va tine adunarea generala indiferent de nr participantilor putem sa-l discutam sa-l aprobam si sa imputernicim noul presedinte sa-l treca prin judecartorie. Interveniti si taiati orice vi se pare ca nu e strict necesar. Cei care au adresa de email o sa le trimit atasat cele 7 pagini.

ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI SCALA Str. A. PANU 21, bl. 7Nov, sc B, et.1 IAŞI

STATUTUL
Asociaţiei de Proprietari Scala


1. Denumirea, forma juridică, durata

1.1. Denumirea asociaţiei de proprietari este Asociaţia de proprietari Scala.
1.2. Asociaţia de proprietari este persoană juridică română de drept privat, autonomă şi nonprofit, constituită în baza prevederilor legale privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari.
1.3. Durata de constituire este nelimitată.
2. Sediul şi membrii asociaţiei de proprietari


2.1. Asociaţiei de proprietari Scala are sediul în strada Anastasie Panu, nr. 21, bloc 7 Noiembrie, scara B, etaj 1, cod 700022, localitatea Iaşi, judeţul Iaşi.
2.2. Membrii asociaţiei sunt proprietari ai apartamentelor sau spaţiilor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă, aflate în proprietate exclusivă, persoane fizice sau juridice, din condominiul format din blocurile: 7 Noiembrie
scara A, 7 Noiembrie scara B şi Muntenia scara A

3. Scopul şi obiectul de activitate

3.1. Scopul constituirii asociaţiei de proprietari este administrarea şi gestionarea proprietăţii comune care, pe lângă drepturi, impune obligaţii.
3.2. Obiectul de activitate al asociaţiei de proprietari urmareşte:
a) asigurarea unei bune funcţionări a condominiului ;
b) reglementarea modului de folosire, întreţinere, reparare, înlocuire şi modificare a părţilor comune;
c) urmărirea comportării în timp a construcţiei pe toată durata de existenţă a acesteia;
d) stabilirea principiilor şi criteriilor managementului financiar.
4. Patrimoniul asociaţiei de proprietari
4.1. Mijloacele materiale se compun din: mobilier, unelte, materiale pentru curăţenie şi iluminat, consumabile necesare
desfăşurării activităţii şi altele asemenea, dobândite legal.

4.2. Mijloacele băneşti sunt sumele din casă şi conturi bancare provenite din:
a) Încasarea cotelor lunare aferente cheltuielilor de intreţinere.
b) Fondul de rulment constituit prin contribuţia fiecărui proprietar.
c) Fondul de reparaţii având ca sursă contribuţia proprietarilor sau sumele redistribuite din chirii, publicitate, penalizări, etc.
d) Alte sume provenite din sponsorizări, contribuţii personale, dobânzi bancare, chirii, publicitate, etc.
5. Structura organizatorică

Adunarea Generală ;

5.1. Asociaţia de proprietari este condusa de adunarea generală.
5.3. Adunarea generală se întruneste cel putin o dată pe an conform legislatiei.
5.4. Pentru ca hotărârile adunării generale să fie valabile, este necesară prezenţa majorităţii membrilor asociaţi (50%+1), personal sau prin reprezentant. În cazul în care cvorumul nu este întrunit, adunarea generală va fi convocată la o
dată ulterioară, când proprietarii prezenţi pot hotărî, cu majoritatea voturilor celor prezenţi, asupra problemelor înscrise pe ordinea de zi, indiferent de numărul celor prezenţi.

5.5. Fiecare proprietar are dreptul la un vot pentru proprietatea sa; Pentru hotărârile cu privire la stabilirea fondurilor
de investiţii pentru consolidare, reabilitare şi modernizare, votul fiecărui proprietar are o pondere egală cu cota-parte din proprietatea comună;

5.6. Proprietarul poate fi reprezentat în adunarea generală de către un membru al familiei sau de către un alt membru al asociaţiei care are o împuternicire scrisă şi semnată de către proprietarul în numele căruia votează; Un membru al
asociaţiei de proprietari poate reprezenta unul sau mai mulţi membri absenţi, dacă prezintă împuternicire semnată de către proprietarii în numele cărora votează;

5.7. Hotărârile adunării generale sunt obligatorii şi pentru proprietarii din condominiu care nu au fost prezenţi la adunarea generală, precum şi pentru proprietarii care nu sunt membri ai asociaţiei de proprietari.
5.8. Hotărârile adunării generale se consemnează într-un registru de procese-verbale, care se păstrează la sediul asociaţiei de proprietari; procesul verbal se semnează de membrii comitetului executiv.
5.9. Adunarea generală are următoarele atribuţii principale:
a) Alege şi revocă din funcţie preşedintele, membrii comitetului executiv şi cenzorul sau membrii comisiei de cenzori;
b) Mandatează comitetul executiv reprezentat de preşedintele asociaţiei pentru angajarea şi eliberarea din funcţie a
persoanalului;

c) Adoptă sau amendează hotărârile, deciziile, regulile şi regulamentele asociaţiei de proprietari;
d) Hotărăşte asupra: naturii şi volumului mijloacelor materiale şi băneşti necesare desfăşurării activităţii asociaţiei de proprietari;
e) Hotărăşte asupra tuturor problemelor asociaţiei de proprietari în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Comitetul executiv;

5.10. Proprietarii vor alege dintre cei prezenţi la adunarea generală membrii comitetului executiv şi vor hotărî durata mandatelor lor. Numărul membrilor ce formează comitetul executiv va fi stabilit de adunarea generală a asociaţiei de proprietari, un număr impar şi nu mai mic de 3.
5.11. Comitetul executiv va acţiona în numele proprietarilor în ceea ce priveşte administrarea şi funcţionalitatea condominiului.
5.12. Comitetul executiv, reprezentat de preşedintele asociaţiei de proprietari, are următoarele atribuţii:
a) Duce la îndeplinire hotărârile adunării generale şi urmăreşte respectarea prevederilor legale şi statutului asociaţiei de proprietari;
b) Emite decizii scrise pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adunărilor generale cu respectarea prevederilor legale, statutului, precum şi alte decizii ce privesc activitatea asociaţiei de proprietari;
c) Întocmeşte proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli şi pregăteşte desfăşurarea adunărilor generale;
d) Reglementează folosirea, întreţinerea, repararea şi modificarea părţilor proprietăţii comune, decide cu privire la consumurile aferente proprietăţii comune, în conformitate cu legislatia în vigoare;
e) Supraveghează desfăşurarea tuturor activităţilor din cadrul asociaţiei de proprietari, în mod special situaţia încasărilor şi plăţilor;
f) Iniţiază acţiuni in instanţă sau apără în procese, în numele asociaţiei de proprietari sau în numele proprietarilor membri ai asociaţiei, interesele legate de clădire;
g) Stabileşte sistemul propriu de penalizări ale asociaţiei de proprietari pentru restanţele afişate pe lista de plată ce
privesc cheltuielile asociaţiei de proprietari;

h) Gestionează situaţiile excepţionale şi de criză;
i) Exercită alte atribuţii care i-au fost conferite prin hotărârile adunării generale sau prin legislatie;.
5.13. Şedinţele comitetului executiv se desfăşoară lunar şi pot fi convocate de preşedintele asociaţiei de proprietari sau de jumătate plus unu din numărul membrilor comitetului.
5.14. Deciziile comitetului executiv se consemnează în registrul de decizii al comitetului executiv şi se aduc la cunoştinţă
proprietarilor prin afişare la avizier.

5.15. Comitetul executiv angajează sau demite personalul, încheie sau reziliază contracte în ceea ce priveşte activitatea de administrare şi întreţinere a clădirii, a părţilor comune de construcţii, a instalaţiilor, precum şi pentru alte activităţi conforme cu scopul asociaţiei de proprietari: administrare, contabilitate, casierie, îngrijire, mecanică, instalaţii etc.
5.16. Comitetul executiv preia toate obligaţiile şi răspunderile privind activitatea de management pe perioada cât asociaţia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze.
Comisia de cenzori;

5.17. Proprietarii vor alege dintre cei prezenţi la adunarea generala un cenzor sau o comisie de cenzori, vor hotărî numărul membrilor acestora şi durata mandatului.
5.18. Dacă dintre membrii asociaţiei de proprietari nu se poate alege cenzorul sau comisia de cenzori, atunci adunarea generală va mandata comitetul executiv pentru angajarea unui cenzor din afara asociaţiei de proprietari, pe bază de contract sau convenţie de prestări de servicii conform legii.
5.19. Cenzorul sau cenzorii aleşi ai asociaţiei de proprietari pot fi remuneraţi pe baza unui contract de mandat, conform
hotărârii adunării generale a proprietarilor.

5.20. Cenzorul sau comisia de cenzori a asociaţiei de proprietari are, în principal, următoarele atribuţii:
a) Verifică legalitatea actelor şi documentelor întocmite, a hotărârilor, deciziilor, regulilor şi a regulamentelor;
b) Verifică gestiunea financiar-contabilă;
c) Cel puţin o dată pe an, întocmeşte şi prezintă adunării generale rapoarte asupra activităţii şi gestiunii asociaţiei de
proprietari, propunând măsuri.

Preşedintele asociaţiei

5.21. Preşedintele asociaţiei de proprietari este ales de adunarea generala.
5.22. Preşedintele asociaţiei de proprietari urmăreşte îndeplinirea obligaţiilor ce revin proprietarilor şi punerea în aplicare a deciziilor comitetului executiv.
5.23. Preşedintele asociaţiei de proprietari urmăreşte ţinerea la zi a documentelor privitoare la activitatea asociaţiei de
proprietari.

5.24. În cazul în care preşedintele se află în imposibilitatea de a-şi exercita atribuţiile, acestea vor fi îndeplinite de către un vicepreşedinte, numit de preşedintele asociaţiei de proprietari dintre membrii comitetului executiv, urmând ca în termen de 90 de zile de la data când s-a constatat indisponibilitatea să fie convocată o adunare generală pentru a alege un nou preşedinte.
5.25. Preşedintele asociaţiei de proprietari poate fi remunerat, pe bază de contract de mandat, în limitele bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat prin hotărâre a adunării generale.
5.26. Asociaţia de proprietari este reprezentată de preşedinte la încheierea şi derularea contractelor . Acesta îşi asumă obligaţii în numele asociaţiei; reprezintă asociaţia de proprietari împotriva unor terţi, inclusiv în acţiunile judecătoreşti iniţiate de asociaţie împotriva unui proprietar, membru al asociaţiei, care nu şi-a îndeplinit obligaţiile statutare faţă de asociaţie sau în procesele iniţiate de unul dintre proprietari, care contestă o decizie a asociaţiei;
5.27. Verifică cererile, reclamaţiile şi sesizările de la proprietari sau terţi, pe care le supune dezbaterii comitetului executiv;
5.28. Îndeplineşte orice alte atribuţiuni conform legislaţiei.



Ultima editare efectuata de catre Toto in Dum 22 Feb 2009 - 18:01, editata de 1 ori
Sus In jos
https://scala.forumgratuit.ro
Toto
Admin



masculin
Numarul mesajelor : 475
Varsta : 67
Localizare : Iasi
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 09/03/2008

Proiect statut Empty
MesajSubiect: Proiect statut   Proiect statut Icon_minipostedJoi 19 Feb 2009 - 9:06

continuare2

6. Administrarea asociaţiei de proprietari

6.1. Activitatea de administrare a condominiului include activităţi de administrare tehnică, de contabilitate şi casierie.
6.2. Asociaţia de proprietari angajează personae fizice pentru funcţia de administrator sau încheie contracte cu persoane juridice pentru realizarea, sau furnizarea serviciilor necesare administrării, întreţinerii, investiţiilor şi reparaţiilor asupra proprietăţii comune.
6.3. Administratorul trebuie să prezinte garanţii morale, materiale şi profesionale acceptate de comitetul executiv al asociaţiei de proprietari pe care urmează să o administreze.
6.4. Administratorul asigură managementul de proprietate al condominiului prin prestarea serviciilor conform atribuţiilor, obligaţiilor şi responsabilităţilor atribuite de comitetul executiv, în condiţiile legislaţiei în vigoare; îndeplineşte orice alte obligaţii prevăzute de lege, precum şi cele stabilite prin contractul încheiat cu asociaţia de proprietari.
6.5. Contabilul răspunde de organizarea şi conducerea contabilităţii, în condiţiile legii, conform obligaţiilor prevăzute în contractul încheiat cu asociaţia de proprietari.
6.6. Casierul răspunde de efectuarea operaţiunilor de încasări şi plăţi în numerar, cu respectarea prevederilor legale.
7. Veniturile şi cheltuielile asociaţiei de proprietari
7.1. Pentru fiecare an fiscal ce urmează, comitetul executiv va pregăti şi va prezenta în adunarea generală un buget anual de venituri şi cheltuieli, suficient pentru a acoperi cheltuielile asociaţiei de proprietari, inclusiv fondurile necesare. Bugetul de venituri şi cheltuieli se aprobă prin votul majorităţii simple a adunării generale a asociaţiei de proprietari.
7.2. Toţi proprietarii au obligaţia să plătească lunar, conform listei de plată afişată cotele de cheltuieli, inclusiv cele ferente fondurilor asociaţiei de proprietari.
7.3. Veniturile obţinute de asociaţia de proprietari din activităţi economice sau din alte activităţi desfăşurate se evidenţiază ca fond special şi se vor utiliza pentru îmbunătăţirea confortului şi eficienţei condominiului, pentru repararea proprietăţii comune; În aceste venituri se cuprind şi cele obţinute din închirierea unor spaţii aflate în proprietate comună indiviză, a spaţiilor pentru instalarea de reclame, firme luminoase, precum şi alte venituri obţinute din orice sursă, în condiţiile legii. Aceste venituri se constituie ca surse proprii ale asociaţiei de proprietari, nu se plătesc proprietarilor, nu pot fi folosite la constituirea sau la completarea fondului de rulment şi nu pot fi folosite la plata facturilor emise de furnizorii de servicii publice de utilităţi.
7.4. Cheltuielile asociaţiei de proprietari sunt următoarele:
a) cheltuieli pe cota-parte indiviză, în funcţie de suprafaţa utilă a proprietăţii;
b) cheltuieli pe număr de persoane care locuiesc sau desfăşoară activităţi în proprietăţi individuale;
c) cheltuieli pe consumuri individuale;
d) cheltuieli pe beneficiari, aferente serviciilor individuale ale proprietarilor, dar gestionate financiar prin intermediul
asociaţiei de proprietari;

e) cheltuieli pe consumatori tehnici;
f) cheltuieli de altă natură.
7.5. Cheltuielile efectuate de asociaţia de proprietari pentru plata unor servicii de utilităţi publice sau de altă natură, legate de proprietăţile individuale din condominiu şi care nu se facturează individual pe fiecare dintre acestea, se repartizează după acelaşi criteriu care a stat la baza emiterii facturii.
7.6. Fondul de rulment este suma necesară pentru achitarea în avans (anterior afişării listelor) a facturilor furnizorilor de
servicii şi acoperirea cheltuielilor administrative.
Stabilirea cuantumului se face prin echivalare cu suma care a fost necesară pentru acoperirea cheltuielilor lunare înregistrate de asociaţia de proprietari în anul expirat, conform legii.
7.7. Fondul de rulment încasat se poate restitui în situaţia pierderii calitaţii de proprietar, dacă prin actele de transmitere a dreptului de proprietate sau a folosinţei locuinţei nu se stipulează altfel, precum şi în situaţiile în care cheltuielile
lunare scad, la cererea proprietarului.

7.8. Fondul de reparaţii se aprobă prin hotărârea adunării generale. Se formează prin contribuţia aferentă fiecărei proprietăţi conform legii şi se completează cu sumele provenite din alte venituri: chirii şi taxe instituite de asociaţie pentru folosinţa spaţiilor şi/sau a instalaţiilor comune de către proprietarii din asociaţie sau de către persoane fizice sau juridice dinafara asociaţiei.
7.9. Fondul de reparaţii constituie sursa principală de plată a lucrărilor de reparaţii, întreţinere a spaţiilor şi instalaţiilor comune. Suma încă nefolosită, nu se restituie depunătorului şi rămâne la asociaţie chiar la pierderea calitatii de asociat.
7.10. Cotele de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari, calculate pentru fiecare proprietar din condominiu, vor fi
achitate de aceştia în termenul legal de plată, care trebuie să fie înscris în lista de plată respectivă.

8. Drepturile şi obligaţiile proprietarilor
8.1. Membrii asociaţiei de proprietari au dreptul să participe la adunarea generală a proprietarilor, să candideze, să aleagă şi să fie aleşi în structura organizatorică a asociaţiei de proprietari. Pentru a beneficia de dreptul de a fi ales, persoana în cauză trebuie să aibă capacitate deplină de exerciţiu.
8.2. Proprietarii au dreptul să cunoască toate aspectele ce ţin de activitatea asociaţiei şi au acces, la cerere, la orice document al acesteia.
8.3. Proprietarul poate aduce îmbunătăţiri sau modificări proprietăţii sale individuale, cu respectarea prevederilor legale referitoare la autorizarea de către autoritatea publică locală a modificărilor constructive.
8.4. Proprietarul este obligat să menţină proprietatea sa individuală în stare bună, pe propria cheltuială.
8.5. Cu un preaviz de 5 zile, proprietarul este obligat să accepte accesul în apartamentul sau în spaţiul său al unui delegat al asociaţiei, atunci când este necesar să se inspecteze, să se repare ori să se înlocuiască elemente din proprietatea comună, la care se poate avea acces numai din respectivul apartament sau spaţiu. Fac excepţie cazurile de urgenţă, când accesul se poate face fără preaviz.
8.6. Dacă proprietarul unui apartament ori spaţiu sau oricare altă persoană care acţionează în numele său provoacă daune oricărei părţi din proprietatea comună sau unui alt apartament ori spaţiu, respectivul proprietar sau respectiva
persoană are obligaţia să repare stricăciunile ori să plătească cheltuielile pentru lucrările de reparaţii.

8.7. Proprietarii care îşi înstrăinează apartamentele sau spaţiile cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă sunt obligaţi ca la întocmirea formelor de înstrăinare să facă dovada achitării la zi a cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de
proprietari.

8.8. Fiecare proprietar este obligat să işi menţină proprietatea imobiliară (proprietatea individuală şi cota-parte de proprietate comună indiviză aferentă acesteia) în bună stare şi este răspunzător de daunele provocate din cauza neîndeplinirii acestei obligaţii.
8.9. Proprietarii de apartamente şi spaţii cu altă destinaţie decât cea de locuinţă, indiferent dacă fac parte sau nu din asociaţia de proprietari, sunt obligaţi să platească cotele de întreţinere obişnuite sau speciale către asociaţia de proprietari, pentru a se putea acoperi toate cheltuielile comune ale clădirii.
8.10. Proprietarul are datoria să semnaleze în timp util orice problemă care apare la instalaţiile de folosinţa comună.
8.11. Proprietarii care nu participă la luarea hotărârilor, deciziilor şi la desfăurarea activităţilor în cadrul asociaţiei de proprietari, au obligaţia să le respecte şi să nu aducă prejudicii morale celorlalţi proprietari asociaţi sau celor care desfăoşară activităţi pentru asociaţie.
8.12. Pentru spaţii sau elemente din proprietatea comună folosită în interes personal, proprietarii au obligaţia să încheie cu asociaţia de proprietari contracte de închiriere sau alte contracte legale ce se negociză cu comitetul executiv.
8.13. Fiecare proprietar, chiriaş sau ocupant al unui apartament ori spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă are obligaţia să se conformeze legilor, prezentului statut, regulilor, regulamentelor, hotărârilor şi deciziilor adoptate legal de asociaţia de proprietari.

9. Dizolvarea asociaţiei de proprietari

9.1. Asociaţia de proprietari se va putea dizolva în următoarele cazuri:
a) Când scopul pentru care a fost legal înfiinţată nu se îndeplineşte;
b) Prin hotărârea adunării generale a asociaţiei de proprietari, în vederea schimbării structurii sau divizării acesteia.
c) În cazuri pervăzute de lege.
9.2. În momentul dizolvării patrimoniul asociaţiei de proprietari va fi distribuit proprietarilor proporţional cu cotele-părţi din proprietatea comună sau, dacă este cazul, după cota de participare a proprietarilor la constituirea bunurilor asociaţiei , după lichidarea datoriilor conform legii.

10. Dispoziţii finale
10.1. Activitatea asociaţiei de proprietari se desfăşoară cu respectarea legislaţiei muncii, a legislaţiei din domeniul financiar-contabil, sănătate, administraţie locală, reglementări stabilite de ministere de resort şi consiliul local.
10.2. În oricare situaţie, problemă de administrare a asociaţiei, drepturi, obligaţii, necuprinse în actualul statut, se aplică legislaţia actuală sau viitoare în materie.
10.3. În cazul schimbării legislaţiei, comitetul executiv sub conducerea presedintelui, va aplica legislaţia nouă, chiar dacă nu corespunde cu actualul statut, fără a fi nevoie să se modifice statutul.
10.4. Solutionarea litigiilor dintre asociaţia de proprietari şi terţe persoane fizice sau juridice române este de competenţa instanţelor judecătoreşti române.
10.5. Pentru recuperarea debitelor şi a penalizărilor aferente, asociaţia de proprietari va putea chema în justiţie pe cei care nu işi achita sumele datorate mai mult de 90 de zile. Executarea hotărârilor judecâtoreşti se va face conform legii.
10.6. Prezentul statut a fost redactat în 3 exemplare.

Adoptat în adunarea generală a Asociaţiei de Proprietari Scala din data de 22.03.2009


Ultima editare efectuata de catre Toto in Dum 22 Feb 2009 - 18:25, editata de 4 ori
Sus In jos
https://scala.forumgratuit.ro
Toto
Admin



masculin
Numarul mesajelor : 475
Varsta : 67
Localizare : Iasi
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 09/03/2008

Proiect statut Empty
MesajSubiect: Proiect statut   Proiect statut Icon_minipostedJoi 5 Mar 2009 - 7:53

Lecturati, va rog, proiectul de Statut.
Am facut si gasiti la asociatie peste 30 exemplare de Statut, Legea 230 si Normele.
Sus In jos
https://scala.forumgratuit.ro
Continut sponsorizat





Proiect statut Empty
MesajSubiect: Re: Proiect statut   Proiect statut Icon_miniposted

Sus In jos
 
Proiect statut
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Civic Iasi :: Asociatia de proprietari :: Locative-
Mergi direct la: