Civic Iasi


 
AcasaAcasa  PortalPortal  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Ultimele subiecte
» Lista plata mai 2017
Lun 19 Iun 2017 - 9:56 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata aprilie 2017
Lun 22 Mai 2017 - 18:04 Scris de ciubotaru savasta

» Lista plata martie 2017
Vin 21 Apr 2017 - 10:35 Scris de ciubotaru savasta

» Vand apartament
Dum 2 Apr 2017 - 13:55 Scris de Toto

» Lista de plata februarie 2017
Mier 29 Mar 2017 - 15:20 Scris de Toto

» Furnizarea apei potabile va fi întreruptă pe străzile G.Ureche și A.Panu (parțial)
Lun 13 Mar 2017 - 10:03 Scris de Toto

» Caut sa cumpar apartament in zona
Mier 1 Mar 2017 - 17:29 Scris de Bogdanvuza

» Lista de plata ianuarie 2017
Lun 27 Feb 2017 - 11:26 Scris de Toto

» Lista de plata decembrie 2016
Joi 26 Ian 2017 - 8:35 Scris de Toto

» Lista de plata noiembrie 2016
Vin 23 Dec 2016 - 8:56 Scris de Toto

» Lista de plata octombrie 2016
Joi 24 Noi 2016 - 8:33 Scris de Toto

» Lista de plata septembrie 2016
Dum 23 Oct 2016 - 21:13 Scris de Toto

Iunie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendarCalendar

Distribuiți | 
 

 P.V. Adunare gen 26.10.2008

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Adrian

avatar

masculin
Numarul mesajelor : 96
Localizare : Iasi
Stare de spirit : buna
Data de inscriere : 15/12/2008

MesajSubiect: P.V. Adunare gen 26.10.2008   Mar 27 Ian 2009 - 13:53

PROCES VERBAL
Incheiat astazi 26 octombrie 2008 in Adunarea Generala (reconvocata) a Asociatie de Proprietari A.Panu 21-23 .


Participa un nr .de 32 de proprietari inclusiv prin imputerniciri( 11).
Fiind la a doua convocare,dupa Adunarea din 19 octombrie,Adunarea Generala este statutara.Cei prezenti adopta urmatoarea Ordine de zi :
1. Prezentarea activitatii Comitetului in perioada aprilie- octombrie 2009 ;
2. Informare asupra situatiei financiar contabile de catre cenzorul asociatiei
3. Rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli pe trim .IV 2008 si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
4. Actualizarea fondurilor necesare desfasurarii activitatii asociatiei ( fond reparatii,fond de rulment ,alte fonduri.)
5. Alegeri (Presedinte,Comitet Executiv ,Cenzori ) ;
6. Alte probleme si propuneri ale proprietarilor prezenti la Adunarea Generala .
La primul punct din ordinea de zi ,dl.Adrian Totolici ,presedintele Asociatiei ,da citire informarii intocmite.
La punctul al doilea ,se reaminteste faptul ca cenzorul a prezentat in ziua de 19 octombrie situatia financiar contabila a Asociatiei,nefiind probleme de ordin contabil.
D-nul.Totolici face referire la fondurile necesare pentru efectuarea de reparatii si da cuvintul d-nului Camilar Constantin,administratorul asociatiei , pentru a prezenta principalele reparatii ( alimentare apa rece,lifturi, iluminat pe casa scarii,reparatii terase ) necesare de efectuat in trim.IV 2008 si 2009.
D-nul.Baban Gheorghe arata ca alegerile si discutiile pe tema majorarii salariilor sa aiba loc in trim.I anul 2009 .Apreciaza initiative de a se modifica sistemul de iluminat pe scarile blocului. Este de acord cu reparatii capitale la instalatia de alimentare cu apa rece, dar propune inlocuirea intregului sistem de alimentare cu apa rece,inclusiv coloanele.Cere mai multa atentie din partea locatarilor in ceea ce priveste folosirea lifturilor si apreciaza pozitiv activitatea Comitetului Executiv.
D-nul.Budeanu Constantin este de acord cu prioritatile la reparatii.
D-nul.Vinasi se refera la reparatia teraselor, apreciind ca toti locatarii trebuie sa participe financiar la lucrarile de reparatii .Familia Vinasi a reparat terasa,dar locatarii care beneficiaza de pe urma aceste lucrari refuza plata cotei ce le revine.
D-nul. Totolici precizeaza faptul ca familia Vinasi nu a respectat procedura legala de efectuare a reparatiilor,Comitetul Executiv nefiind sesizat in prealabil si antrenat in desfasurarea lucrarilor .( deviz de lucru, selectie de oferte,receptie lucrari,etc.)
D-na Iacob arata ca, intrucit lucrarea nu angajeaza asociatia,familia ce a efectut lucrarea la terasa ar trebui sa se inteleaga direct cu locatarii de la Bl.Muntenia sc.A,pentru ca acestia sa contribuie la plata cheltuielilor.
Nemultumita de situatia creata si de discutiile nefavorabile ei,familia Vinasi a parasit Adunarea .
In continuare se discuta pe larg depre modul in care sa se procedeze pe viitor in cazul reparatiilor de terase .
D-na Iacob spune ca prioritatile la reparatii trebuie sa fie alimentarea cu apa rece si lifturile .In legatura cu majorarea salariilor femeilor de serviciu ar trebui sa se acorde acestora, jumatate din salariul minim pe economie .
D-na Buliga propune sa se analizeze posibilitatea instalarii de panouri solare pe terasele asociatiei.
D-nul Ghenghe este de acord cu reparatii capitale la instalatia de alimentare cu apa rece dar propune sa se aiba in vedere si schimbarea coloanelor din interiorul apartamentelor .Se refera la inlaturarea tevilor de apa calda si caldura propunind ca acest lucru sa se faca in comun.
D-nul Dumitriu sustine propunerea d-nului Baban ca alegerea noului Comitet sa aiba loc la adunarea din trim.I 2009 .Este de acord cu constituirea fondului de reparatii. In continuare face o comparatie cu cheltuielile salariale din 2005 si 2008, si propune ca ,cabinetele de avocatura sa fie trecute la plata cu persoane in plus ,intrucit clientii acestora folosesc liftul asociatiei.
Se supune aprobarii Adunarii Generale demararea efectuarii reparatiilor propuse de Comitetul Executiv si anume :
1. Reparatii capitale la instalatia de alimentare cu apa rece .
2. Revizia generala a lifturilor .
Se aproba in unanimitate de voturi propunerile .
Se supune la vot pregatirea in vederea eventualelor reparatii la terase, doar acolo unde este necesar.
Cu exceptia d-nului Budeanu,care se abtine, propunind reparatii pe ansamblul teraselor,nu doar pe portiunile afectate ,adunarea aproba propunerea .
Intrucit exista locatari care nu platesc fondul de rulment, d-nul Totolici propune sa se plateasca penalizari si pentru sumele neplatite la acest fond.
Se aproba in unanimitate de voturi propunerea, acordindu-se locatarilor cu restante la fondul de rulment un termen limita (data de 1 ianuarie 2009) .
Referindu-se la salariile acordate administratorului si altor membri ai comitetului ,d-nul Totolici propune sa se faca unele majorari de salarii.
Se discuta pe marginea propunerii ca majorarea salariilor sa fie aminata pentru Adunarea Generala din trim.I 2009 .D-nul Totolici Adrian propune majorarea salariului administratorului de la 800 la 1000 de lei. In urma obiectiilor ,se decide aminarea majorarii salariilor pina la Adunarea Generala din trim.I 2009 .
Se decide prin vot aminarea discutarii in general a problemei salariilor pentru Adunarea viitoare.
Se aproba insa faptul ca, 20 % din incasarile lunare din publicitate si sponsorizari sa fie la dispozitia Comitetului Executiv pentru stimularea unor persoane ( administrator,membri Comitet ,alte persoane ).
D-na Iacob propune decontarea convorbirilor efectuate (de catre presedinte ,administrator ,membri ai Comitetului Executiv) in interesul asociatiei ,in baza unui listing al convorbirilor si al unui referat .
D-nul Ghenghe propune ca spatiul de la sediul Asociatiei sa fie inchiriat de catre proprietarii de la toate scarile , astfel ca si locatarii de la Bl.7 Noiembrie sc.A si cei de la Bloc Muntenia sc.A , sa contribuie la cheltuielile aferente spatiului.
Se stabileste chiria in suma de 100 lei lunar , Adunarea Generala aprobind propunerea cu majoritate de voturi , d-nul Dumitriu fiind impotriva.
La punctul 5 al ordinii de zi d-nul Totolici Adrian anunta ca se retrage din functia de presedinte al Asociatiei ,demisionind.
Se aproba prelungirea Contractului cu cenzorul Asociatiei d-nul Bura .
D-nul Totolici Adrian propune sa fie completat Comitetul Executiv cu inca o persoana de la Bl. 7 Noiembrie sc.A si o persoana de la Bl. Muntenia sc.A .De asemeni se propune ca si agentii economici sa aiba un reprezentant in Comitetul Executiv.
Nu se pot face propuneri de catre cei prezenti, d-na Iacob neacceptind sa faca parte din Comitet.
La propunerea d-nului Totolici de a se alege un nou presedinte, cei prezenti insista ca actualul presedinte sa conduca in continuare Comitetul Executiv pina la urmatoarea Adunare generala .
D-nul Totolici accepta sa ramina presedinte pina in luna februarie 2009 .
Adunarea Generala aproba includerea d-nei Iacob ( Bl.7 Noiembrie sc.A) in Comitetul Executiv si mentinerea d-nei Pralea( din partea Bl.Muntenia sc.A ). De asemeni va fi cooptat si un membru care sa reprezinte agentii economici .

Presedinte Asociatie ,

Membri Comitet Executiv :
Sus In jos
 
P.V. Adunare gen 26.10.2008
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Civic Iasi :: Asociatia de proprietari :: Conducerea asociatiei-
Mergi direct la: